سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به مدارانیازمند کند و به عذرخواهی ناچارت سازد . [امام علی علیه السلام]

اتاق خواب خصوصی ترین محل خانه است .

اما این بدان معنانیست که آمیزش لزوماً بایستی در اتاق خواب صورت بگیرد . محل انجام آمیزش می تواند در ایجاد یک رابطه بهتر، موثرتر لذت بخش تر، حتی متنوع تر نقش مهمی را ایفا نماید . شما معمولاً بایستی اتاق خوابتان را بر طبق فانتزیهای جنسی تان تزئین نمائید . برای برقراری آمیزش با کیفیت بالا می توان نکات زیر را در نظر گرفت :

1- هر از چند گاهی محل انجام آمیزش را تغییر دهید . این مکان می تواند صرفاً محدود به اتاق خواب نبوده و در مکانهای دیگر منزل نیز انجام شود . این به شرطیست که مکان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد . گاهی انجام آمیزش برروی یک کاناپه راحت که در سالن پذیرایی خانه می باشد بسیار لذت بخش تر از مجلل ترین تختخوابهاست .

2- اتاق خوابتان را در بهترین قسمت منزلتان انتخاب نمائید به نحویکه هیچ مکان دیگری به آن مشرف نباشد .

3- حتماً برای اتاق خوابتان قفل و کلید جداگانه داشته باشید و به افراد دیگر اجازه ندهید که بدون اجازه شما وارد آن شوند .

4- اتاق خوابتان را بسیار جذاب و زیباتزئین نمائید و سعی کنید حتی المقدور و تا جائیکه امکانات مالی شما اجازه می دهد هر از چند گاهی دکوراسیون و رنگ آن را تغییر دهید .

5- تختخوابتان را طوری تزئین کنید که مرکز توجه قرار گیرد .

6- رطوبت و دمای اتاق خواب بایستی مناسب باشد .

7- تخت یا رختخواب شما بایستی همواره راحت و پاکیزه باشد .

8- رنگ اتاق خوابتان را از رنگهای آرام بخشی مثل آبی و سفید و صورتی انتخاب کنید . اگر به رنگهای گرمتر علاقه مندید رنگهائی مثل نارنجی یا قرمز عنابی بسیار رویائی هستند .

9- آویختن پرده های کافی و زیبا با رنگ های صورتی، نارنجی، یا قرمز ( به تناسب رنگ اتاق و دکوراسیون آن ) علاوه بر حفظ خلوت شما به مهیج ترین شدن اتاق خواب شمانیز کمک می کنند .

10- بهتر است نور اتاق خواب شدید و مستقیم نباشد . ترجیحاً از آباژورها یا لامپهایی کم نور با نور ملایم قرمز استفاده کنید .نورپردازیی که فضائی به رنگ غروب خورشید ایجاد می نمائید مناسب به نظر می رسد . استفاده از شمع های معطر علاوه براینکه فضای رومانتیکی ایجاد می کند هوارا نیز عطر آگین می نماید

11- حتماً آیینه بزرگ و قدی در اتاق خوابتان تعبیه نمائید .

12- هرگز لباسهایتان را به در و دیوار اتاق خواب آویزان نکنید و از آن به جای انباری خانه استفاده نکنید .

13- سعی کنید فضای اتاق خواب بسیار مرتب و جالب توجه باشید .
14- وسایلی نظیر تلویزیون کامپیوتر و یا وسایل کارتان را از اتاق خواب خارج کنید . فراموش نکنید که شما در دفترکارتان نمی خوابید و قرار نیست در اتاق خوابتان وظایف حرفه ایتان را انجام دهید و یا به سرگرمی های تلویزیونی بپردازید
15- حمام و دستشوئی در اتاق خواب وجود داشته باشد امکانات زیر را در اتاق خوابتان تعبیه نمائید
وسایل کامل آرایش و عطریات انواع لباسهای خواب و لباسهای زیر دستمالها و نوارهای بهداشتی وسایل آرایش مو و ملحفه های تمیز


  

طبق پژوهشهای به دست امده حدودا بیش از 80 درصد آقایان با فردی که قبل از ازدواج رابطه جنسی برقرار نموده اند ازدواج نخواهند کرد این رفتار دلایل عمده ای بهمراه دارد که بخشی از آن ارادی و بخشی دیگر غیر ارادی و بواسطه فعل و انفعالات هورمونی در مردان میباشد دلیل بر هم خوردن اکثر روابط دوستی که در ان رابطه جنسی بوجود می آید همین عامل میباشد .این در حالیست که اکثر خانمها نسبت به فردی که با آن رابطه جنسی برقرار میکنند وابستگی احساسی پیدا میکنند .


شناسایی هورمونی که در دختران باعث وابستگی میشود

A X I T O S I N هورمون مشترک بین زنان و مردان میباشد که این هورمون باعث وابستگی و تعلق زیاد احساسی در هر دو جنس مذکر و مونث می شود اما در مردان به علت هورمون دیگری تحت عنوان T E S T A S T R O N این وابستگی تقریبا خنثی می شود به عبارتی هورمون تستاسترون در مردان نسبت به هورمون آکسیتوسین قالب تر میباشد و این در وجود همه مردان قرار دارد از این رو اکثر مردان بعد از انجام رابطه جنسی حالت سردی وجودشان را فرا می گیرد اما خانمها دقیقا پس از رابطه جنسی احساس نیاز بیشتری پیدا میکنند البته موارد استثنا نیز وجود دارد از این جهت مردانی که وابستگی کامل به طرف مقابلشان دارند ( مردان متاهل ) نسبت به همسر خود به علت وابستگی کامل چنین حالتی کمتر دست خواهد داد اما در مردان مجرد که صرفا وابستگی احساسی وجود دارد پس از رابطه جنسی از وابستگی احساسی آنها کم شده و این وابستگی تبدیل به وابستگی جنسی می شود یعنی از آن زمان به بعد رابطه آنها بر پایه انجام رابطه جنسی ادامه دارد و این آن چیزیست که خانمها تمایل ندارند .


تقریبا در بیش از 80 درصد از مقالات این سایت صراحتا درج شده که سعی کنید رابطه جنسی را پیش از ازدواج تجربه نکنید چرا که باعث از هم پاشیدن رابطه می شود همچنین به زوجهای جوانی که در دوران عقد طی می کنند توصیه می شود رابطه جنسی کامل را تجربه نککنند و تنها به معاشقه اکتفا کنند .


مسئله مهم تر اینکه به خانمها توصیه می شود اگر فردی که در زندگیشان هست را دوست دارند سعی در برطرف کردن عطش جنسی آن نداشته باشند چرا که اگر مردان پیش از ازدواج عطش جنسیشان برطرف شود تا حدود زیادی از ازدواج منصرف می شوند این در وجود هر مردی قرار داده شده و امریست غیر ارادی و خیلی از مردان از آن بی اطلاع هستند .


90/5/4::: 3:2 ص
نظر()
  

ویروس اچ آی وی در ایجاد مقاومت برابر داروها بسیار موثر عمل می کند
یک برنامه سازمان ملل در گزارش تازه ای می گوید که در زمینه جلوگیری از موارد تازه آلودگی به ویروس اچ آی وی در شماری از کشورهای به شدت آلوده، موفقیت های قابل توجهی ثبت شده است.

با این حال "یو ان ایدز" اخطار داد که اپیدمی ایدز در هیچ یک از بخش های جهان پایان یافته نیست.

این گزارش می گوید که برنامه های پیشگیری شاهد تغییر در رفتار جنسی مردم بوده است، و همچنین شاهد افت نرخ آلودگی در کشورهایی مانند رواندا و زیمبابوه.

همچنین در بسیاری از کشورها استفاده از کاندوم نیز در میان کسانی که با افراد متعددی آمیزش دارند در حال افزایش است.

این موضوع در کشورهای بورکینا فاسو، کامرون، اتیوپی، غنا، ملاوی، اوگاندا و زامبیا مشاهده شده است.

در کامرون درصد نوجوانانی که پیش از 15 سالگی رابطه جنسی دارند از 35 درصد به 14 درصد کاهش یافته است.

"یو ان ایدز" گزارش می دهد که از 2005 تاکنون تلاش ها برای جلوگیری از آلودگی به ویروس عامل ایدز، اچ آی وی، سه برابر شده است. افرادی که ازای پول با دیگران آمیزش می کنند، مردانی که با مردان دیگر آمیزش دارند و تزریق مواد مخدر سه محل تمرکز این تلاش ها بوده است.

این گزارش همچنین آشکار می کند که در سال 2007 درصد زنان باردار آلوده به اچ آی وی مثبت که برای جلوگیری از انتقال ویروس به فرزندانشان داروهای ضدویروسی دریافت می کنند از 14 درصد به 33 درصد افزایش یافت.

در همین مدت شمار آلودگی های تازه در میان کودکان از 410 هزار به 370 هزار افت کرد.

دکتر پیتر پیوت، مدیر یو ان ایدز، از این پیشرفت ها استقبال کرد.

اما وی گفت: "دستاوردها در نجات جان مردم از طریق پیشگیری موارد تازه آلودگی و فراهم کردن معالجات برای افراد آلوده به اچ آی وی را باید در دراز مدت حفظ کرد."

در سطح جهان، شمار موارد تازه عفونت اچ آی وی از 3 میلیون در سال 2001 به دو میلیون و 700 هزار در سال 2007 کاهش یافته است. با این حال نرخ ابتلا در بسیاری کشورها درحال افزایش است.

بنابه تخمین ها هم اکنون حدود 33 میلیون نفر در جهان مبتلا به ویروس اچ آی وی هستند، و سال گذشته حدود دو میلیون نفر در اثر ایدز درگذشتند.

آمار مرگ ناشی از این بیماری برای دومین سال متوالی کاهش یافت به طوری که در سال 2007 آمار تلفات 200 هزار مورد کمتر از سال 2005 بود.

در آفریقا که 67 درصد کل افراد مبتلا در جهان را دارد، ایدز همچنان علت اصلی مرگ است.

در این قاره 60 درصد مبتلایان زن هستند. گزارش یو ان ایدز تاکید می کند که نبرد علیه اچ آی وی نیازمند تامین مالی پایدار در دراز مدت است.


  

بیماری پیرونی اولین بار توسط دانشمندی به نام فالوپیوس در سال 1561 میلادی گزارش شد ولی در سال 1743 توسط جراح مشهور فرانسوی، پیرونی، کامل‌تر بیان شد و بیماران مرد با مشکل انحنای آلت به این عنوان معرفی شدند....

 بین20 تا 40 درصد مردان مبتلا به بیماری پیرونی دچار اختلال در نعوظ می‌شوند و 70 درصد مبتلایان اختلالات قابل توجه روانی از خود نشان می‌دهند. اخیرا میزان شیوع بیماری پیرونی افزایش یافته است که می‌تواند به علت مصرف داروهای ایجادکننده نعوظ باشد. به طور کلی، بسیاری از بیماران از پذیرش درمان اجتناب می‌کنند. در مطالعات اخیر، شیوع بیماری پیرونی در مردان زیر 40 سال 2/8 درصد گزارش شده است.

بیماری پیرونی یکی از مشکلات بالینی است که مردان میانسال و مسن را مبتلا می‌کند. این افراد معمولا از درد، تغییر شکل آلت هنگام نعوظ و کوتاهی طول آن شکایت دارند.
معمولا سن شیوع بیماری بین 40 تا 70 سالگی است و با افزایش سن، شیوع آن بیشتر می‌شود. در اغلب مطالعات، این بیماری در سن 50 سالگی تشخیص داده می‌شود. بسیاری از بیماران مبتلا به پیرونی شکایت خاص بالینی ندارند ولی گاهی بیمار به علت نعوظ دردناک، انحنای آلت تناسلی و نعوظ ضعیف در قسمت جلوتر از محل ایجاد ضایعه به پزشک مراجعه می‌کند.

ممکن است انحنا و یا درد ایجاد شده موقع نعوظ به‌قدری شدید باشد که مانع ایجاد رابطه زناشویی رضایت‌بخش شود. در برخی موارد، بیمار یک توده نرم در بدنه آلت خود احساس می‌کند. در بیماری پیرونی، در زمانی که آلت در وضعیت نعوظ قرار ندارد، بیمار هیچ‌گونه دردی را ذکر نمی‌کند. بیماران عمدتا نگران این هستند که مبادا این ضایعه عارضه بدخیمی در آلت باشد. لازم است به بیمار اطمینان داد که این توده هیچ‌گونه بدخیمی یا زمینه سرطانی شدن را در پی ندارد و به عبارتی جزو ضایعات خوش‌خیم به حساب می‌آید.
 
بیماری پیرونی چه علایمی دارد؟

در معاینه، معمولا یک پلاک پوستی سفت و فیبروتیک با حدود مشخص در بدنه آلت لمس می‌شود که اندازه آن متغیر است. این پلاک عامل اصلی ایجاد درد و انحراف آلت به طرف محل پلاک است. پلاک معمولا در قسمت پشتی آلت در خط وسط قرار دارد. در برخی بیماران ممکن است چند پلاک ایجاد شده باشد و بیمار توده‌های سفت متعددی را احساس کند. در موارد شدید به علت رسوب مواد کلسیمی، پلاک به شدت سفت می‌شود و در تصویر رادیولوژی نیز می‌توان آن را مشاهده کرد.

علت بروز بیماری پیرونی چیست؟

اگر چه علت بیماری پیرونی هنوز نامشخص است اما از نظر بافتی ضایعه خطرناکی محسوب نمی‌شود و تغییرات ایجاد شده عمدتا مشابه یک ضایعه التهابی شدید است. عواملی مانند ضربه، عفونت، تصلب شرایین، عوامل ژنتیکی، مصرف سیگار، بیماری دیابت، بالا بودن چربی خون و افزایش فشار خون، سابقه جراحی آلت، مصرف دارو، سابقه فامیلی بیماری پیرونی به عنوان زمینه‌های ایجادکننده و یا تشدیدکننده بیماری مطرح هستند.
مشخص شده است افرادی که بیماری پیرونی دارند در مقایسه با مردان متاهل هم‌سن خود، تعداد نزدیکی بیشتری داشته‌اند یا از نزدیکی‌های خشنی برخوردار بوده‌اند که احتمال ضربه به آلت در آنها بیشتر بوده است. به عبارتی، می‌توان گفت بیماری پیرونی یک بیماری بافتی مرتبط با سن است که در بیماران با تمایلات جنسی زیاد، اتفاق می‌افتد. ناتوانی جنسی ممکن است همراه بیماری در مردان مبتلا دیده شود که عمدتا منشأ این ناتوانی جنسی روحی روانی است و هنوز رابطه آن به‌طور مستقیم با بیماری پیرونی تایید نشده است. بسیاری از بیماران به علت اثر روانی بیماری، دچار اختلال در نعوظ می‌شوند. در مطالعات مختلف، همراهی بیماری‌ پیرونی با ناتوانی جنسی در 75 تا 100 درصد موارد گزارش شده است.

چه باید کرد؟

درمان دارویی قطعی برای بیماری پیرونی وجود ندارد. این بیماری در 50 درصد موارد، پس از یک تا یک‌سال‌‌‌‌‌‌‌ونیم خودبه‌خود بهبود می‌یابد. در ابتدای بیماری، تحت نظر گرفتن بیمار و حمایت‌های عاطفی از بیمار توصیه می‌شود. پزشکان از داروهایی نظیر ویتامینE و یا قرص‌های پاراآمینوبنزوییک اسید و گاهی تزریق کورتون به داخل ضایعه نیز استفاده می‌کنند که موفقیت کمی در درمان بیماری داشته است. اخیرا نیز از دستگاه واکیوم برای برطرف کردن انحنای آلت استفاده می‌شود. واکیوم وسیله‌ای است که جهت درمان اختلالات نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده درمانی از آنها برای مردان مبتلا به ناتوانی جنسی بی‌خطر است. به‌ندرت بیماران به روش‌های جراحی و برداشتن پلاک نیاز پیدا می‌کنند. بررسی‌های رادیولوژیک یا آزمایشگاهی در این بیماران توصیه نمی‌شود و تاثیری در روند تشخیص و یا درمان بیماری ندارد.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت بیماری پیرونی بیماری خوش‌خیمی است و در بسیاری از مردان نیاز به درمان ندارد و لازم است به بیمار اطمینان داده شود که برجستگی و سفتی که در روی آلت خود احساس می‌کند یک تومور بدخیم نیست و نمی‌تواند موجب ناتوانی جنسی در وی شود. ولی در برخی از افراد درمان دارویی لازم است و تنها در گروه کوچکی شدت انحنای آلت به حدی می‌رسد که مانع نزدیکی می‌شود. در برخی موارد بیماری پیرونی را همراه با برخی بیماری‌ها گزارش کرده‌اند.


  

همان طور که میدانید در رابطه سالم  جنسی زناشویی عشق ورزی  یکی از مهمترین اجزاء سازنده یک رابطه پایدار است، در روابط جنسی کلا دو چیز همیشه مهم بوده است، رابطه جسمی و رابطه عاطفی.

در روابط کوتاه مدت و یک شبه که بیشتر به هدف لذت جویی یا بقای نسل صورت میگیرند، تاکید بروی رابطه بدنی است اما اگر خواهان یک رابطه بلند مدت با همسرتان هستید نمیتوانید صرفا به برقراری یک رابطه جسمی بسنده کنید و خیالتان را راحت کنید که فقط به صرف عمل دخول و رفع نیاز جنسی میتوانید زندگی شیرین و خوبی را تجربه کنید.

برای اینکه بتوانید رابطه جنسی تان را همیشه گرم نگه دارید و به فراخور آن زندگی شیرینی را تجربه کنید باید نیازها و خواسته های طرف مقابلتان را نیز در نظر بگیرید و با شناسایی رفتارهایی که موجب سرد شدن رابطه تان میشود از عواقب احتمالی جلوگیری کنید.

همه مان این مثل معروف را شنیدیم که پیشگیری بهتر از درمان است، لذا به همه آقایون عزیز توصیه میکنم تا نکات آمده شده در این مقاله را به دقت مطالعه کنند تا بتوانند با عواملی که خود میتوانند ایجاد کنند و باعث واکنشهای منفی در خانمشان شوند، آشنایی پیدا کنند و از این به بعد از تکرار این کنشها و رفتارها جلوگیری کنند.

مردان زیر برای خانمها سرد کننده هستند :

1. مردهایی که با بدن زنها آشنا نیستند.

2. مردهایی که بیش از حد با زن خودشان در رابطه جنسی خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه رفتار صحیح جنسی بدنی به شما مشاوره بدهد همسر خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد با او رفتار شود ) 

3. مردهایی که به هنگام رابطه جنسی رفتار نظافتی مناسب ندارند . خوردن و آشامیدن در زمان رابطه جنسی و عدم کنترل در خروج منی بویژه در مردانی که قصد جلوگیری از بارداری را دارند .

4. مردهایی که بیش از حد در هنگام رابطه جنسی حرف می زنند .

5. مردهایی که از بهداشت شخصی پایینی برخوردارند. ( قابل توجه کسانیکه دهانشان همیشه بوی بد میدهد، ناخنهایشان بلند و زیرشان پر از چرک است، بدنشان بوی عرق متعفن میدهد، دستهایشان پینه های زبر و خشن دارد، پاها و جورابهای بد بو و کثیف دارند، و … )

6. مردهایی که بیش از حد به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زن اهمیت میدهند. ( قابل توجه کسانیکه به اندام زنانشان خیلی توجه میکنند و خود وجود زنانشان را فراموش میکنند )

7. مردهایی که در رابطه جنسی با همسر خود بجای توجه به رابطه ای عاطفی به رابطه جسمی می پردازند . ( قابل توجه کسانیکه مدام از همسرشان میپرسند “ارضاء شدی ؟” و بجای اینکه به عشق ورزی در رابطه رو بیاورد، اشتباها به ارگاسم بدنی زن توجه میکنند و ارگاسم جسمی زن را برای خود موفقیت میدانند و به آن میبالند ! )

8. مردهایی که زن را مجبور به معاشقه ی … میکنند. ( قابل توجه کسانیکه خودخواهانه همسرشان را وادار میکنند و اجبار را بر رابطه شان حاکم میکنند ! )

9. مردهایی که زیاده از حد نگران عملکرد و توان جنسی خود هستند. ( قابل توجه کسانیکه مدام در این خیال اند که زود انزالی دارم، آلتم کوچیکه، نمیتونم بیشتر از 10 دقیقه رابطه جنسی داشته باشم و … )

10. مردهایی که با تلویزیون روشن عشق ورزی میکنند ! در هنگام برقراری رابطه جنسی محیطی ساکت و آرام و ترجیحا کم نور و تاریک را انتخاب کنید

11. مردهایی که در خصوص نیاز جنسی فقط خود را می بینند و به شرایط زن توجه ندارند . زنها در برخی مواقع مثلا در دوران قاعدگی و پریودی نیاز به آرامش دارند و رابطه جنسی برای انها سخت است .

12. مردهایی که بلافاصله پس از اتمام رابطه خود و ارضای شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور میشوند.

13. مردهایی که وقت کافی صرف تحریک کردن زن شان و پیشنوازش نمیکنند و بلافاصله سراغ عمل دخول میروند.

14. مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش آور دارند. ( دست کردن در بینی، گرفتن ناخنها روی زمین، آروغ کندن، باد در کردن، عطر تند زدن و ……. از جمله عادات چندش آور برای زنان میباشند ! )

15. مردهایی که دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه … بدهند. ( قابل توجه کسانیکه گفتن کلمه دوستت دارم را برای مردان عار میدونن و مردی را به سختی و بی احساسی میدونند )

16. مردهایی که اشتغال ذهنی وسواس گونه و بیش از حدی به بدن خود دارند ( قابل توجه پروش اندام کاران عزیز ).

17. مردهایی که با دیگران خوش رفتار نیستند. ( قابل توجه کسانیکه مدام تویه کوچه و خیابون و در حال رانندگی به دیگرا بی احترامی می کنند و در جامعه رفتار اجتماعی مناسبی ندارند )

18. مردهایی که زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هیچ احساسی ندارند.

19. مردانی که در جامعه و میهمانی ها خواسته یا ناخواسته به زنان دیگر توجه می کنند و با انها هم صحبت می شوند . ( قابل توجه زوج های تازه عروس و داماد . زنان نسبت به رفتار همسران خود در اوایل ازدواج در مقابل دیگر زنها حساس هستند و این عادی است و مردان باید مراعات کنند و سختگیرانه برخورد نکنند اگرچه زنان نیز باید از سختگیری بی جا دوری کنند . )

20. مردانی که - اگر چه در جوامع مذهبی کمتر هستند - در رابطه جنسی خود از سخنان و فیلمهای مبتذل استفاده می کنند .

3جمع بندی و نتیجه گیری :

همان طور که میبینید این 20 مرد با اعمالشان باعث میشوند تا زنانشان نسبت به رابطه با آنها سرد شوند و شور و شوق جنسی شان را از دست بدهند، پس همین جا به همتون توصیه میکنم که اگر جزو این 20 دسته مرد هستید حتما تجدید نطری کلی در نحوه عادات و رفتارهایتان بکنید زیرا ادامه این وضعیت موجب سرد مزاجی جنسی خانمتان میشود و بر همگان پوشیده نیست که اگر این فرمول در رابطه تان حاکم شود نتایجی خوشی در زندگی تان برجای نمیگزارد.

سرد مزاجی = خیانت جنسی یا خیانت احساسی یا خیانت فکری  + دعوا + غرغر کردن + ایجاد سوالات مبهم ( چرا دیر میایی ؟ ، تا الان کجا بودی ؟ و … ) + طلاق + بی میلی نسبت به زندگی مشترک + ………. + خطرات بسیار جدی برای آینده مشترکتان

مردان عزیز، لطفا یک بار دیگر سرد کنندهایی که برایتان ذکر کردم بخوانید و تا حد امکان سعی کنید تا عاداتتان را طوری تنظیم کنید که منجر به سرد کردن رابطه تان نشود چون در این صورت فرمول بالا در زندگیتان اجرا خواهد شد و لذت و خوشی از زندگیتان رخت خواهد بست.

منبع: پایگاه شفا