سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، یکی از دو [نوع] خویشاوندی است[ : خویشاوندی سببی و نَسَبی] . [امام علی علیه السلام]

خانم های محترم!

یک مرد نیاز دارد همان گونه که هست ، پذیرفته شود؛ دقیقاً همان طوری که هست( با همه ی عادات خوب یا بدی که دارد). این نوع پذیرش کامل و همه جانبه ، وی را متعاقد می کند که شما به راستی او را دوست دارید. همسر شما نیاز دارد که احساس کند از اهمیت برخوردار است ، دوستش می دارند و وی را می پذیرند. اگر شما ویژگی های فردی او را نپذیرید پس چه کسی باید پذیرای او شود؟

یک زن شایسته ، به علائق خاص شوهرش توجه می کند ، خواه این علاقه ها یک غذای خاص ، رابطه جنسی ، یا کوهنوردی با دوستان باشد. یک زن کامل ، به شوهرش امکان می دهد که از پذیرشی بی قید و شرط برخوردار شود.

 بنابراین:

هیچ گاه  غر نزنید. مرتب اشکال گرفتن از کارهای شوهر و غر زدن برای چیزهای بی اهمیت فقط او را از محیط خانه بیزار می کند. تأثیر غر زدن ، درست برعکس پذیرش وضعیت شوهر است.

هرگز او را با مرد دیگری مقایسه نکنید. مردهای دیگر را به رخ شوهرتان نکشیر. این کار به او احساس ناشایستگی می دهد و اعتماد به نفس را از او می گیرد. هر مردی دوست دارد بابت توانایی ها و محاسنش از سوی همسر مورد تحسین قرار گیرد. به او اجازه دهید همان مرد شایسته ای باشد که هست. بدانید اگر به هر کسی آزادی بدهید که خودش باشد ، او بهترین فرد خواهد شد.