سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]

مردها بیشتر از طریق چشم تحریک و جذب جنس مخالف می شوند. به همین دلیل در اسلام بر فروپوشی چشم مردان از زنان نامحرم بسیار تأکید شده است.

در عین حال ، از زنان خواسته شده حجاب را رعایت کنند و زیبایی های خود را از مردان نامحرم بپوشانند. ضمن اینکه زن باید با آراستن سر و وضع خود در مقابل دیدگان شوهر او را به سوی خود جذب کند و پایبند خانواده و همسر گرداند.

اما برعکس مردان ، زن ها بیشتر از راه گوش تحریک می شوند. زن با دارا بودن طیف وسیعتری از گیرنده های حسی ، بیشتر تمایل به شنیدن واژه های شیرین از سوی مرد دارد تا نگاه کردن به شکل و اندام مرد.

حساسیت زن به شنیدن تعریف و تمجید چنان قوی است که حتی بعضی از زن ها هنگام شنیدن سخنان عاشقانه از طرف شوهر محبوبشان ، چشمان خود را می بندند. بدین ترتیب ، وظیفه مردان در ابراز کلمات و سخنان عاشقانه و محبت آمیز نسبت به همسر ، به خوبی آشکار می شود.

بر اساس این تفاوت وظیفه مردان چیست؟

استفاده از جملات زیبا و عاشقانه به همسر خود مثل جمله دوستت دارم ، تو بهترین همسر دنیا هستی ، تو زیباترین زن دنیا هستی و ...

بر اساس این تفاوت وظیفه زنان چیست؟

معمولاً خانم ها به خاطر کارهای روزمره ی منزل خسته شده و این خستگی در چهره آنان نمایان خواهد شد . این آثار خستگی در چهره به همراه ژولیده و نامرتب بودن آنان ، به مرور زمان بی میلی شوهرانشان را  در پی خواهد داشت. لذا خانم ها برای اینکه شوهرانشان همیشه خواهان آنها بوده و مهر و محبت بین آنها همچنان برقرار باشد ، باید همیشه با چهره ای زیبا و آراسته و ظاهری تر و تمیز و رویی خندان و شاداب به استقبال همسرشان بروند.