سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند درخت بی ثمر است . [امام علی علیه السلام]
شاید شما هم مثل تمامی وبمسترها هر از گاهی پیج رنک گوگل سایتهای خودتان را بررسی کنید تا از تغییرات آن مطلع شوید. اما آیا واقعا پیج رنک گوگل فاکتوری تعیین کننده و بسیار مهم میباشد؟ آیا پیج رنک گوگل میتواند معیاری برای موفقیت و یا شکست یک سایت مطرح شود؟ بسیاری از خریداران دامنه [...]
  
  
اگر در زمینه ی تجارت الکترونیک فعالیت داشته باشید احتمالا با کلاه برداری های اینترنتی زیادی مواجه شده اید. یا این اتفاق برای خودتان پیش آمده یا برای دوستان و همکارانتان. اما آیا تا به حال در این مورد پیگیری حقوقی کرده اید؟ آیا میدانید اصلا چنین چیزی در ایران هم ممکن است؟ درباره ی [...]
  
  
به تازگی شرکت ادوب سرویسی بنام Adobe SendNow را ارائه داده که به کاربران اجازه ارسال و دریافت فایل های حجیم را می دهد.هر کاربر به سادگی و با داشتن یا ایجاد یک اکانت،می تواند با آپلود یک فایل و تعیین ایمیل دریافت کننده یا دریافت کنندگان، فایل را در اختیار دیگران قرار دهد.ضمن اینکه [...]
  
  
wpTimeMachine پلاگینی وردپرسی است که به کمک آن و به راحتی می توانید به طور کامل از وبلاگتان پشتیبان و در اکانت دراپ باکس خود ذخیره کنید.این پلاگین به طور خودکار از دیتابیس، افزونه ها، تم ها و همه فایل ها و فولدرهایی که در پوشه وردپرس هاست خود آپلود کرده اید [...]
  
  

10x11089bn4v11b7.jpg





نمی دانیم این گجت را باید چگونه بنامیم. اما ال جی با معرفی این تلفن هوشمند که بیشتر شبیه یک دوربین عکاسی دیجیتال است می خواهد معنی دوربین را در تلفن ها عوض کند. اینجا یک سنسور 12 مگاپیکسلی داریم که دارای ISO تا 3200 است و می تواند 3 برابر زوم اپتیکال داشته باشد. دوربین دارای فلش زنون است و می تواند با کیفیف 720p فیلم برداری کند.


‏ 

‏ 


لنز دوربین از نوع 1:3.6-5.5 ساخت Pentax است. نمایشگر LG L?-?03C سه اینچی است و رزولیشن 800x480 پیکسل دارد. به خاطر وجود جی پی اس امکان برچسب گذاری جغرافیایی تصاویر هم پیشبینی شده. در کنار آنها امکانات معمول تلفن های امروزی مانند بلوتوث - وای فای و 3G/GSM هم قرار گرفته.

‏ 

‏ 


هنوز در مورد سیستم عامل و قیمت ?چیزی اعلام? نشده اما این تلفن/دوربین از ماه ژانویه در ژاپن به بازار ارایه میشود.

‏ 

‏ 




‏AkihabaraNews


  
  

samsung-continuum-pr-1.jpg








با تلفن جدید سامسونگ آشنا شوید. تلفن هوشمند جدیدی که سامسونگ آن را دونمایشگره نامیده. اما در واقع یک نمایشگر بزرگ 4 اینچی است که به دو بخش تقسیم شده. یک نمایشگر بزرگ در بالا و یک نمایشگر 1.8 اینچی کوچک در پایین. سامسونگ گفته از آنجایی که نامگذاری آن به این شکل راحت تر بوده آن را دونمایشگره نامگذاری کرده است.




‏ 



اما مشخصات گوشی اندروییدی جدید چیست؟ نمایشگرها از نوع Super AMOLED هستند بنابراین کیفیت تصاویر فوق العاده است. بالایی 3.4 اینچی و پایینی 1.8 اینچ برای نمایش پیام ها و خبرها و .... به کار می رود. یک سنسور ویژه در این تلفن وجود دارد که با لمس گوشه های پایین تلفن می توانید نمایشگر پایینی را روشن کنید.

‏ 

‏ 


سیستم عامل اندرویید 2.1 است و به جای گوگل از سیستم نقشه و جستجوی Bing مایکروسافت استفاده می کند! پردازشگر این تلفن 1 گیگاهرتزی ساخت خود سامسونگ است و سنسور تشخیص 6 جهته و شتاب سنج دارد.



continuum-hands-samsung-nov-mobile-0073-rm-eng-rm-eng.jpg





دوربین این تلفن 5 مگاپیکسلی است و می تواند ویدیوهایی 720p شکار کند. به همراه وای فای 802?.?11n و کارت حافظه 8 گیگابایتی میکرواس دی ارایه می شود.

‏ 

‏ 


‏Continuum سامسونگ فعلا برای اپراتور Verizon و با قیمت 200 دلار ارایه شده اما می توانید منتظر آن در بازارهای جهانی هم باشید.

‏ 

‏ 




انگجت




  
  

hd_sarir_adv_narenji.jpg




تبلیغات

با ورود به نیمه دوم هر سال و نزدیک شدن به فصل زمستان، در کنار تمام خاطرات شیرین و هیجان انگیز سال‌های گذشته، یک خاطره تلخ هیچگاه از ذهن پاک نمی شود: گازگرفتگی. اتفاقی که تنها در سال گذشته جان نزدیک به 900 تن از هموطنان ما را گرفت و علیرغم توصیه‌ها و هشدارهای فراوان همچنان جزو بزرگترین تهدیدهای فصل سرما به شمار می‌آید. تهدیدی که در عرض چند دقیقه چراغ عمری را برای همیشه خاموش می‌کند. اما آیا براستی نمی‌توان از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد و دنیای تکنولوژی راه حلی برای آن ندارد؟!


 


مجموعه‌ سریر سرویس

در کنار فعالیت‌های اصلی خود، همواره سلامت و تندرستی ایرانیان را در نظر داشته و در مقاطع مختلف، با بهره‌گیری از توانایی و تخصص خود سعی در بهبود و ارتقای کیفی زندگی ایشان داشته است. از این رو، این شرکت با مشورت و همفکری متخصصان تجهیزات حفاظتی، اقدام به عرضه دستگاه «هشداردهنده گاز منواکسید کربن (CO)» کرده تا از این رهگذر به افزایش ایمنی شما کمک کرده باشد.


 


از ویژگی های این دستگاه می توان به مواردی همچون سنسور دائمی مونواکسید کربن با قابلیت تشخیص گاز منواکسید کربن در 90 درصد موارد، قدرت آژیر 85 دسیبل در زمان تشخیص گاز(?چیزی در حدود صدای یک ترافیک سنگین?)، چراغ هشداردهنده تشخیص گاز، تامین توان کاری از طریق باتری 9 ولت کتابی، چراغ هشداردهنده اتمام باتری و نصب بسیار آسان اشاره کرد.


 


شما می‌توانید با مراجعه به
فروشگاه اینترنتی سریر سرویس

در کمتر از چند دقیقه این محصول را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن هرکجا که مایل باشید آن را تحویل بگیرید. نکته‌ی پایانی آنکه سلامتی شما قابل قیمت‌گذاری نیست، پس با سرمایه‌گذاری اندک، این سرمایه‌ی عظیم را حفظ کنید.


  
  


هیچ کس از این که بشنود، انویدیا قصد ارائه نسل بعدی پردازنده های گرافیکی را دارد؛ شکّه نخواهد شد. اگر انویدیا بگوید که این نسل سریع تر از هر چیزی است که تا کنون وجود داشته؛ عده ای حدس می زنند که کارت گرافیک های این نسل، یکی از جالب ترین و کم صدا ترین محصولات این کمپانی خواهند بود. اما با تمام این احوال؛ باز هم کسی تعجب نخواهد کرد. چون این تغییر و تحول ها دیگر عادی شده اند.
 

 

با اولین سری از شایعاتی که در باره نسل بعدی کارت های گرافیکی شرکت انویدیا به گوش رسید؛ خیلی از افراد تقریبا مطمئن شدند که کارت گرافیکی بعدی GeForce GTX 580 نام می گیرد. اگر چه این شایعه فعلا رد یا تایید نشده است اما خبر هایی از کارت جدید به گوش می رسد.
 

 

انویدیا اول از همه یک سیستم خنک کننده جدید را معرفی کرده است. در سیستم جدید از آب هم استفاده شده.( البته طبیعتا در این سیستم از فن نیز استفاده می شود ) به این صورت که: آب در لوله ای مسی که درون کیس کارت گرافیک قرار دارد؛ به گردش در می آید و بعد از آن با گردش به دور هیت سینک، آب گرم شده و هیت سینک خنک می شود و به این ترتیب این سیستم به دور کردن بیشتر گرما از هیت سینک و البته پردازنده گرافیکی، کمک می کند. وقتی آب خنک شد دوباره به هیت سینک باز می گردد و این فرایند تکرار می شود. با توجه به ادعای انویدیا، نتیجه این گونه خواهد بود که: صدای این نسل از فن ها، 7 دسی بل کم تر از صدای فن GTX 480 خواهد بود. همچنین طبیعی است که دما هم پایین تر باشد.
 

 

در کنار این معرفی، تام پیترسن از انویدیا؛ یک دمو از Call Of Duty : Black Ops نشان داد که توسط کارت قدرتمند بعدی این شرکت پردازش می شد. این دمو همچنین، اولین نمایش عمومی از "گیم پلی" این بازی بود. امیدوار کننده تر این که انویدیا وعده داده که اولین نمایش عمومی از کارت بعدیش را هم به زودی برگزار کند. پس ما هم منتظر معرفی این کارت ها می مانیم.
 

 

شما چه حدس هایی در باره نسل بعدی کارت های انویدیا می زنید؟ نظر خود را با ما در میان بگزارید.
 

 

منبع :
Engadget


  
  

changing-infection-narenji_ir.jpg

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای پانسمان کردن زخم و یا جراحتی از چسب زخم استفاده کنید. اما با پوشیده شدن سطح جراحت توسط چسب از وضعیت آن با خبر نیستید و نمی دانید که آیا زخم رو به بهبود است و یا در حال عفونی شدن. 


 

محققین انجمن EMFT مونیخ، یک چسب هشدار دهنده عفونت ابداع کردند که می تواند وضعیت زخم را با تغییر رنگ خود بیان کند. این برچسب هشدار دهنده با اندازگیری PH پوست بدن انسان می تواند شرایط عفونی و یا غیر عفونی زخم را تشخیص دهد.


 

در حالت عادی PH پوست بدن انسان 5 است. اگر PH به 6.5 یا 8.5 افزایش یابد، نشانه ای از عفونت زخم است و برچسب با تغییر رنگ خود به بنفش اعلام خطر خواهد کرد.


 

البته نمی توان گفت که این برچسب می تواند خیلی هم کاربردی باشد. از آنجایی که زخم های عمیق دارای ریسک عفونت بالایی هستند، معمولا توسط چندین لایه پانسمان، باند پیچی می شوند. پس استفاده از این برچسب و تغییر رنگ آن در زیر چندین لایه پانسمان چندان محسوس نیست.


 

از طرفی بدن انسان خود دارای بهترین سیستم هشدار دهنده عفونت است. با علائم بالینی از قبیل تب می توان به عفونت زخم ها و جراحت ها پی برد. اما خوبی این ایده این است که هزینه تولیدش پایین و برای زخم های سطحی کاربردی است. 


 

Gizmag


  
  

loudalarm-narenji_ir.jpg

فکر می کنید قدرت بلند ترین زنگ ساعت دنیا چند دسی بل است؟ 90 دسی بل! صدایی که احتمالا همسایه شما را هم صبح ها به سقف اتاق اش میچسباند. 


 

سازنده اش ادعا میکند که این بلند ترین صدا را در میان ساعت های زنگ دار دارا است. کاربردش برای افرادی است که دارای اختلالات شنوایی هستند و یا کسانی که عمیقا در خواب فرو می روند و ساعت های کوکی معمولی نمی تواند آنها را از خواب بیدار کند. 


 

سیستم به گونه ای است که پس از زنگ، یک سیگنال به صورت وایرلس به پد ویبراتور آن ارسال کرده و صفحه آن شروع به لرزش می کند تا اگر احیانا با زنگ هم بیدار نشدید، با لرزش بالش از خواب بیدار شوید. می توانید صفحه را زیر بالش خود بگذارید تا بالاخره با زنگ و یا لرزش پد از خواب بیدار شوید.


 


این ساعت با یک آداپتور و یا یک باتری داخلی قابل شارژ کار می کند. از محصولات TLC 200  است و با قیمت 56$ به فروش می رسد.


 

تصورش را بکنید داشتن این ساعت چه دردسر بزرگی برای دیگران ایجاد میکند و دیری نمی گذرد که همگی به درد هم گرفتار می شوند.


 

تلگراف


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >